lutego 01, 2017

Zakupoholizm postępujący... Styczniowe podsumowanie i łupy


Witam w LUTYM!!! Prezentuję Wam moje książkowe podsumowanie. Czytelniczo szału nie było - zaczęła się sesja i obecnie jestem w trakcie wkuwania, a na książki mogę się jedynie popatrzeć :(
Ale w lutym mam nadzieję trochę nadrobić zaległości. 

Mam też postanowienie nie kupowanie niczego nowego dopóki nie przeczytam większej liczby książek z półek (no może oprócz paru pozycji na które poluję). Nawet zrobiłam sobie listę TBR :) Zobaczymy czy będę się jej trzymać, bo nie zwykłam robić planów czytelniczych ;) 



1. Studnia wstąpienia  Brandon Sanderson   (799)
2. Naśladowcy Ingar Johnsrud   (528)
3. Frankenstein Mary Shelley   (460)
4. Bohater wieków Brandon Sanderson   (672)
5. Straceńcy Ingar Johnsrud   (504)
6. Szturm i Grom Leigh Bardugo   (448)

Łącznie: 700+528+460+672+504+448=  3411 przeczytanych stron




1. A Court of Thorns and Roses  Sarah J. Mass  - wszyscy tak się zachwycają tą książką i serią, że ją kupiłam. To będzie moje pierwsze spotkanie z Mass i mam nadzieję, że i mnie się spodoba. Robię podejście po angielsku. 

2. Bezkres magii Brandon Sanderson - moja miłość do Sandersona postępuje. Mam jeszcze jedną serię do przeczytania (stoi na półce) i zabieram się za tę książkę <3

3. Wotum nieufności Remigiusz Mróz - oczywiście nie mogło zabraknąć Mroza, nie lubię książek o politykach, ale może ta mi się akurat spodoba (jak w sumie wszystkie książki tego autora)

4. Noc Kupały Katarzyna Berenika Miszczuk - kolejna część po świetnej Szeptusze 

5. Lord John i sprawa osobista Diana Gabaldon - jedna z moich ulubionych autorek i nie mogłam nie kupić jej kolejnej książki, już czekam na kolejne

6. Naśladowcy Ingar Johnsrud - genialny skandynawski kryminał, kupiony oczywiście w promocji na znak.com, 

Poniższe książki kupiłam tacie z okazji urodzin. Wszystkie są w tematyce żeglarsko-morskiej.
 Na pewno też je od niego pożyczę do przeczytania :)  


7. Żeglarz Pruska Agnieszka 
8. W samym sercu morza Nathaniel Philbrick 
9. Piraci Północy, 1 Bractwo  Dariusz Domagalski 
10. Wielki Północny Ocean. Księga 1: Morze  Katarzyna Szelenbaum
11. Przerwany rejs Dorsch Heike 

Brak komentarzy: